top of page

נטלי אוריון Nataly Oryon

נטלי אוריון   Nataly Oryon
נטלי אוריון היא זמרת ומוסיקאית ירושלמית, מתמחה במוסיקת עולם ומתמקדת בעיקר במוסיקה יוונית ובמוסיקה איטלקית-נאפוליטנית.

כמי שתמיד ידעה שתקדיש את חייה למוסיקה, בחרה נטלי בגיל צעיר ללמוד מוסיקה דווקא באופן עצמאי-אוטודידקטי ולמצוא את דרכה האישית. נטלי חקרה סגנונות מוסיקלים מרחבי העולם, התעמקה בלימודי שפות שונות, בביצוע ווקאלי ובעיבוד, וגיבשה לעצמה שפה עצמאית כאמנית יוצרת. כיום היא מלחינה, מעבדת וכותבת פרטיטורות בהזמנה, וכן עוסקת בהפקת אולפן עבור ארגונים ומוסיקאים עצמאיים.

במופעים שלה מתמקדת נטלי במוסיקה יוונית ובמוסיקה נאפוליטנית, אך שרה גם שירים משאר תרבויות העולם בפרויקטים שונים. היא גם המעבדת המוסיקלית של המופעים. בכל מופע מלווה אותה הרכב בן 4-8 נגנים, בכלים אותנטיים המתאימים לסגנון.

בתחום המוסיקה היוונית - נטלי למדה את השפה היוונית (גם כן באופן עצמאי) והופיעה כמה פעמים ברחבי יוון. בארץ הופיעה עם שמעון פרנס ועם ירון אנוש, אירחה זמרים מיוון וכן הוזמנה ע"י גליקריה להתארח בהופעה שלה בזאפה ירושלים.

למוסיקה הנאפוליטנית נחשפה בשנים האחרונות, גם אותה היא לומדת וחוקרת לעומק. נטלי הוזמנה להופיע בנאפולי לפני כמה שנים, ע"י בתו של ״הקול של נאפולי״, סרג'יו ברוני, בהשקה של ספר שכתבה אודותיו, ונכתבו עליה מס' כתבות בעיתון הגדול במחוז קמפניה – IL MATTINO. בקרוב יצא לאור אלבומה הראשון הכולל שירים נאפוליטנים בעיבודיה המקוריים.

לעמוד הפייסבוק - https://www.facebook.com/natalyoryon.music

אתני / עולם, זמרת, זמרת-יוצרת, מוזיקה אמנותית, מוזיקה יוונית

ז׳אנרים:

 קַדְמה - התנועה לקידום נשים, נערות וילדות במוזיקה

צרו קשר: 054-255-2566    ♥️    women.in.music.il [at] gmail.com

© 2022 KADMA, Logo by Dana Barlev, Site by Shira Z. Carmel

לוגו מקורי מדנה_edited.jpg
bottom of page